حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان

حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حوزه علمیه امام صادق اردکان و آدرس emamsadeq353.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
متن وصيتنامه شهيد:
حسين كارگران فرزند:نوروزعلي
بسم الله الرحمن الرحيم
فالذين هاجروا و اخرجوا من ديارهم و اوذو في سبيلي و قاتلوا و قتلوا لااكفرن عنهم سيئاتهم و لادخلنهم جنات تجري من تحتها الانهار ثواباً من عند الله و الله عنده حسن الثواب 
پس آنان كه از وطن خود مهاجرت و از ديار خود بيرون شدند و در راه من اذيت شدند و رنج كشيدند و كشتند و كشته شدند پس من هر آينه گناهان آنها را خواهم پوشانيد در پرده لطف خود و آنها را به بهشتهايي كه در زير درختهاي آن نهرهاي آب جاري است در آورديم اين پاداشي است از جانب خداوند و نزد خداست پاداش و اجر نيكو به نام الله پاسدارنده بهاي خون شهيدان به نام الله يگانهمنجي عالم بشريت مهدي موعود حضرت بقيه الله في الارضين و بعون و ياري خداوند يكتا وصيت نامه خود را شروع مي كنم . درابتدا تذكري به ملت عزيز و از جان گذشته ، مخصوصاً برادران و خواهران اردكاني هر چه شما كرديد و اين رهبر عظيم الشان و بزرگوار هر چه شما كرديد اين سيد اولاد علي هر چه شما كرديد خميني بت شكن اگر كه اين پدر دلسوز و مهربان و دست از جان شسته اگردر ميان ملت ايران نبود ما الان در فلاكت و جهل مطلق بوديم. در نهايت امكان داشت كه ما بدين وسيله دنيا و آخرت خود را به تباهي بكشانيم . ملت عزيز اگر الان شما با آزادي و سرافرازي زندگي مي كنيد و سررشته تمام امور خود را بدست گرفته ايد و اگر كه الان اسوه و الگو براي تمامي ممالك اسلامي هستيد و اگر كه الان قدرت سيلي زدن به صدام را داريد به طوري كه امام عزيز هم فرمودند داريد و اگر كه الان مثل يك برادري با هم هستيد، همه به بركت وجود اين اسطوره ايمان و فرزندي از آل علي (ع) مي باشد كه شما تا بحال چنين افتخاراتي را كسب نموديد و اگر كه رزمندگاني را تربيت كرده ايد كه با دل و جان با اشتياق به استقبال كارزار مي روند به بركت سخنان گهر بار علي گونه اين رهبر است . پس كاملاً اي برادران و خواهران گوش به فرمان رهبر خود باشيد كه كشورهاي اسلامي انتظار يك چنين رهبري را مي كشند و محرومند . دوم اينكه وحدت خود را حفظ كنيد كه شما به همين حفظ كردن وحدتتان توانسته ايد پوزه كثيف آمريكا و جنايتكارانش را به خاك بماليد. و از جاي خود بجوشيد اي فرزندان اين ملت عزيز و هميشه در صحنه درس و دانش را فرا بگيريد كه جهل مايه بدبختي مومن است . گرچه من خود به آن صورت كه بايد و شايد درس نخواندم ولي مي دانم كه خدا شاهد است انسان با درس خواندن وفقيه در دينش مي تواند يك عقيده استوار و دژ پولادين داشته باشد كه با هيچ سلاحي قابل مقايسه نباشد اما چند كلمه به برادران و رفيقان و خويشان ، برادران من اگر چه با شما مثل يك برادر خوب نبودم و به وظايفي كه در مقابل شماها داشتم عمل نكردم و در حقتان ظلم كردم ولي مي دانم كه انشاء الله اين برادر كوچك خود را عفو خواهيد كرد كه خداي ناكرده كار ما به محضر مقدس الهي كشيده نشود كه وامصيبتا از آن روز و حق الناس ، پس انشاء الله كه اين حقير را عفو خواهيد كرد و هر كس كه حقي از او در نزد من بوده است و من از خاطر برده ام مي تواند به خانواده من مراجعه كند و تحويل بگيرد و اما معلمين عزيز من كه واقعاً حق عظيمي بر گردن من دارند و واقعاً آنها زحمتي بس فراوان براي من كشيدند. انشاء الله كه از اين شاگرد حقير خود راضي خواهند شد. و اما پدر و مادرم مي دانم كه من هرگز و به هيچ وجه حق شماها و خواسته هاي شماها را رعايت نكردم و به جا نياوردم ولي باز به گذشت و بخشش شماها اميدوارم كه انشاءالله فرزند خود را هلال خواهيد نمود و اگر اين كار را نكنيد من چگونه در روز حساب چشم به شما بيندازم و چگونه مي توانم از دادگاه الهي موفق و پيروز بيرون بيايم . پس هر چه شما كرديد فرزند عاصي و سراپا خطاي خود . طاعات و نماز و روزه خود را هم كه انشاء الله به جا آورده ام به اميد اينكه انشاء الله مورد قبول الهي واقع شود و از اين لحاظ هيچ درخواست و مزاحمتي از شما ندارم
فرزند كوچك شما حسين كارگران تاريخ 15/10/1365


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ 13:50 ] [ موسسه فرهنگی عادیات ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 42829
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1